Summa: | |
---|---|
Transport: | |
Käibemaks: | |
Summa+KM: |
Effexi e-poe üld- ja tellimistingimused.
1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1 Käesolevad AS Effex (edaspidi Müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi Ostja/Tellija), kes kasutavad www.effex.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu (edaspidi kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping).
Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab Ostja, et ta on müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.
2. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes
2.1 E-poest on võimalik osta neid kaupu, millel on link 'Lisa ostukorvi!'. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.
2.2 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; tegemist on eritellimisel staatusega kaubaga, mis on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.
2.3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine:
Ostukorvis olevate kaupade kogust võite muuta. Kauba tellimiseks valige sobiv tarneviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edaspidi tellimuse kinnitamise lehel. Tutvuge e-poe ostutingimustega ning nendega nõustumisel kinnitage seda, tehes märke ('linnuke') tingimuste ette.
Kinnitage oma tellimus, vajutades nupul 'KINNITA TELLIMUS' ning Teile saadetakse e-kiri, kus on näha Teie tellimus. Esimesel võimalusel saadetakse Teile ka täpsustav tellimuse kinnitus.
Tellimuse vormistamisel tuleb olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest AS Effex arvelduskontole. Tasumata tellimuse kinnitust müüja poolt ei täideta.
2.4 Kaupade eest tasumine:
Toodete eest tasumine käib esitatud tellimuse kinnituse alusel AS Effexi pangakontole.
Peale makse sooritamist tarnitakse Teile kaup koos tellimuse kinnituse alusel vormistatud arvega.
Kõiki Effex e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
2.5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine:
Kaup toimetatakse ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile või soovitud AS Effexi kauplusesse. Tarne teostamise kohta teavitatakse ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.
Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Effex AS ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Kaup antakse üle vaid ostjale ning saatelehe alusel. Enne saatelehe allkirjastamist vaadake kauba pakend hoolikalt üle ning pakendi kahjustuste korral tehke vastav märge saatelehele. Katkise pakendi korral on Teil võimalik keelduda saadetise vastuvõtmisest ja/või teavitades sellest koheselt Effexi klienditeenindust aadressil webshop@effex.ee .
Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul (sealhulgas juhul, kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku). Müüja võib volitada kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid (sealhulgas kasutada kullerteenust).
Kui ostja ei tule kaubale järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et ostja on müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi kaupu. Müüjal on õigus müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulusid) ja tasaarveldada müüja poolt kantud kahju ostja poolt ette tasutud summadega.
2.6 Müügilepingust taganemine ja kauba tagastamine:
Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kauba kätte toimetamise päevast. Müügilepingust taganemise õigus ei kehti eritellimisel kaubale ning osutatud teenustele ning nende eest tasutud makseid ostjale ei tagastata.
Müügilepingust taganemisel peavad kaup ja pakend olema kasutamata ning komplektsed.
Kasutatud või mittekomplektse kauba tagastamise korral on müüjal õigus mitte rahuldada ostja taganemisavaldust või tasaarveldada kauba väärtuse vähenemise kulu ostjale tagastatavast ostusummast.
Müügilepingust taganemisel on müüjal õigus tasaarveldada tagastatavast ostusummast kuni 10EUR käsitluskulude katteks.
Juhul, kui ostja ei tagasta kaupa 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamise päevast, on müüjal õigus taganemisavaldust mitte rahuldada.
Kauba tagastamise soovist ning müügilepingust taganemisest saab teatada müüja klienditeenindusele aadressil webshop@effex.ee.
Müügilepingust taganemisel saab kaupa tagastada Effexi kauplustesse, mille aadressid on toodud kodulehel www.effex.ee. Kauba saate tagastada ka posti teel AS Effex e-poele aadressiga Rebase 3 Tartu 50104. Saatmiskulud katab ostja.
Ostusumma tagastatakse 14 päeva jooksul peale seda, kui tagastatav kaup on jõudnud müüjani. Ülekandega tasutud summa kantakse tagasi kontole, millelt tasutud summa laekus.
2.7 Müügilepingu tühistamine: Teil on õigus tühistada oma tellimus peale kauba eest tasumist, kuid enne kauba kohaletoimetamist ilma lisakuludeta. Müügilepingu/Tellimuse tühistamiseks tuleb saata vastavasisuline teade koos tellimuse/müügilepingu numbriga e-posti aadressile webshop@effex.ee . Müügilepingu tühistamise kohta saadetakse kinnitus.
3. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted
3.1 Müüja tagab ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks ostja tellimuste andmed.
4. Vastutus ja vaidluste lahendamine
4.1 Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul (kaup on puudustega), esitada müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.
4.2 Ostjal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda kauba parandamist, asendamist või taganeda müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav kaup.
4.3 Effex AS ei vastuta: ostja süül kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.
4.4 Kui kaubale on müüja või tootja poolt antud müügigarantii, antakse ostjale garantiitingimused kirjalikult koos kaubaga ja/või tehakse need kättesaadavaks elektrooniliselt e-poes.
4.5 Hilisemate probleemide lahendamiseks peab ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
4.6 E-poest ostetud kaupadega seotud pretensioonid saab esitada alljärgmiselt: AS Effex e-pood Rebase 3, Tartu 50104, e-posti aadressile: webshop@effex.ee . Avaldusi võetakse vastu ka Effexi kauplustes, mille aadressid on toodud kodulehel www.effex.ee
4.7 Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega kaup. Müüja ja ostja sõlmivad seadme hooldus- ja remonttööde kokkuleppe, kui kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja kaup saada diagnostikasse või ekspertiisi.
4.8 Kauba puuduste lahendamisel lähtutakse AS Effex pretensioonide esitamise tingimustest, mis on müügilepingu ning käesolevate ostutingimuste lahutamatuks osaks ning on kinnitatud ostja poolt enne müügilepingu sõlmimist.
4.9 Müüja tagab, et e-poes müüdavad kaubad vastavad Euroopa Liidus kehtivatele standarditele. Nimetatud standardites väljatoodud asjaolusid ei loeta kauba puuduseks.
4.10 Teavet tellimuse kohta saab küsida e-posti aadressilt: webshop@effex.ee
4.11. Tarbijal on õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Rahukohtu 2, Tallinn, 10130, e-post: info@tka.riik.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuste lahendamiseks lisainfo http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5. Muud tingimused
5.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.
5.2 Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Effex AS endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul.
5.3 Effexi e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 700 EUR'i maksev toode on müügis 70 EUR'iga, on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).
5.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale teie viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega, võib Effexi e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhtul Effexi e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust aadressil webshop@effex.ee .
6. Tingimuste kehtivus
6.1 Käesolevad müüja e-poe tingimused on kehtivad alates 25.05.2017.
Omniva paki maksimaalne kaal on 30kg. Pakiautomaadi maksimaalsed mõõdud on 39 x 38 x 64cm. Postkontorisse saadetava paki maksimaalne pikkus on 1,7m.
Smartposti paki maksimaalne suurus on 60cm x 36cm x 60cm ja maksimaalne kaal 35kg.
Lisaks on võimalik kaubale ise järele tulla meie kauplustesse, mis asuvad Tallinnas, Tartus, Pärnus, Jõhvis, Võrus, Viljandis, Põlvas, Räpinas, Otepääl. Kui soovitud kaupa kaupluses hetkel ei ole, saadetakse see järgmise kaubaringiga, mis toimub erinevates kauplustes erineval ajal.